تاریخ : 07 اردیبهشت 3 04:51
3
رئیس پلیس‌راه استان قزوین:

محدودیت‌های ترافیکی نوروز تا پایان تعطیلات اعلام شد

  • کد خبر : 223892
  • 27 اسفند 1 23:17
محدودیت‌های ترافیکی نوروز تا پایان تعطیلات اعلام شد
رئیس پلیس‌راه استان قزوین گفت: از امروز تردد انواع وسایط نقلیه سنگین به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی تا روز چهارم فروردین ماه و از روز دهم تا سیزدهم فروردین ماه در محور قدیم قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخص، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش رئیس پلیس‌راه قزوین درخصوص وضعیت راه‌های استان در آستانه تعطیلات نوروزی اظهار کرد: هم‌اکنون ترافیک نیمه‌سنگین در تمامی محورهای استان به‌ویژه آزادراه‌ها حاکم و به تدریج حجم ترددها در حال افزایش است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان افزود: از امروز تردد انواع وسایط نقلیه سنگین به استثنا حاملین مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی تا روز چهارم فروردین ماه و از روز دهم تا سیزدهم فروردین ماه در محور قدیم قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین بیان کرد: از امروز تا آخر تعطیلات نوروز فعالیت کارگاه‌های عملیاتی در محورهای سطح استان تعطیل اعلام شده و هیچگونه فعالیت عمرانی نباید صورت گیرد.

ذاکری‌منش ادامه داد: بر اساس اعلام هواشناسی، طی چند روز آینده بارش باران در محورهای استان پیش‌بینی می‌شود که احتمال لغزندگی جاده‌ها وجود دارد و رعایت نکات ایمنی و قوانین توسط رانندگان را تاکید می‌کنیم.

وی تصریح کرد: توصیه می‌کنیم مردم سفرهای خود را به ساعات و دقایق پایانی مانده به تحویل سال موکول نکنند چون حجم ترافیک در جاده‌‌ها به تدریج افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین در پایان گفت: می‌طلبد رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ امنیت خود و سرنشینان، سفر امنی را داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۰۳

منبع: صبح قزوین

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/223892

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.