تاریخ : 06 مرداد 3 10:42
3
فرمانده انتظامی شهرستان قزوين:

۱۶ هزار انواع مواد محترقه در قزوين کشف شد

  • کد خبر : 225484
  • 02 اسفند 2 12:53
۱۶ هزار  انواع مواد محترقه در قزوين کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان قزوين از کشف بيش از ۱۶ هزار عدد انواع مواد محترقه خبر داد.

به گزارش خبرگزار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، به نقل روابط عمومی نیروی انتظامی، سرهنگ بيژن خدايی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط افرادی در سطح حوزه استحفاظی، رسيدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با اقدام هوشمندانه و بکارگيری شيوه های فنی پليسی دو نفر فروشنده مواد محترقه را در نقاط مختلف شهر شناسايی و با هماهنگی مقام قضایی در عمليات های جداگانه در بازرسی از محل نگهداری مواد محترقه توسط متهمان، تعداد 16 هزار و 105 عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوين ضمن بيان اينکه در همين رابطه متهمان با تشکيل پرونده مقدماتی به مراجع ذي‌صلاح معرفی شد، از شهروندان خواست در ايام پايانی سال بالاخص ايام منتهی به چهارشنبه آخر سال، کنترل و مراقبت بيشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسيب‌ها و خطرات احتمالي استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

این مسئول در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده و يا اطلاع از فعاليت فرد و يا افرادی كه در راستای توليد و يا توزيع مواد محترقه و آتش‌زای غير قانونی فعاليت می‌كنند، بلافاصله موضوع را از طريق سامانه فوريت های پليسی110 اطلاع دهند.

 

انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225484

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.