تاریخ : 09 اردیبهشت 3 18:34
3
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی قزوین:

برگزاری نمایشگاه بهاره و ضیافت از 19 اسفندماه

  • کد خبر : 225539
  • 19 اسفند 2 10:48
برگزاری نمایشگاه بهاره و ضیافت از 19 اسفندماه
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی قزوین گفت: نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه رمضان از روز شنبه ۱۹ اسفند الی ۲۵ اسفندماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.
احمد خورگامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، اظهار کرد: نمایشگاه بهاره و ضیافت رمضانی از روز شنبه 19 اسفند الی 25 اسفندماه در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.

وی افزود: به علت جلوگیری از تراکم جمعیت و رفاه حال شهروندان ساعات برگزاری این نمایشگاه از ساعت 11 صبح الی 21 شب خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین بیان کرد: در نمایشگاه بهاره امسال به غیر از فضای 2 هزار متری سرپوشیده، بیش از 300 متر از محوطه نمایشگاه برای عرضه کالای اساسی و تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از 150 غرفه در حوزه مواد غذایی، آجیل و شیرینی، پوشاک، کیف و کفش، مواد شوینده و بهداشتی و سایر کالای مورد نیاز وجود دارد و 12 واحد تولیدی استان قزوین به صورت مستقیم محصولات خود را در نمایشگاه عرضه خواهند کرد.

خورگامی تاکید کرد: در فضای باز نمایشگاه مقرر است با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان حدود 25 تُن گوشت قرمز منجمد، 110 تُن مرغ منجمد، پنج تُن خرما، شکر و برنج به مقدار مورد نیاز با قیمت ستاد تنظیم بازار عرضه شود.

این مسئول ادامه داد: در این نمایشگاه کالا‌های اساسی و مورد نیاز روز‌های پایانی سال و ماه رمضان با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین در پایان گفت: به غیر از کالاهای اساسی، میوه تنظیم بازاری شب عید شامل پرتقال و سیب زیر قیمت بازار در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

گفتنی است، با توجه به مصوبه کارگروه تنظیم بازار، نمایشگاه بهاره در همه شهرستان‌های استان برگزار می‌شود به طوری که هم اکنون این نمایشگاه در شهرستان‌های آبیک و بوئین‌زهرا در حال برگزاری است، این نمایشگاه در شهرستان البرز و در تاکستان نیز افتتاح می‌شود.

انتهای خبر/2001
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225539

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.