تاریخ : 08 اردیبهشت 3 11:41
3
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

تردد ۱۲ میلیون دستگاه خودرو‌ در جاده‌های استان قزوین

  • کد خبر : 225563
  • 07 فروردین 3 11:42
تردد ۱۲ میلیون دستگاه خودرو‌ در جاده‌های استان قزوین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از ۲۵ اسفند ماه گذشته تا پایان پنجمین روز از سال جدید عبور و مرور ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۹۵ خودرو توسط دستگاه‌ های تردد شماررا در این استان ثبت کرده اند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»؛ جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین در این باره اظهار کرد: با نصب ۴۰ دستگاه سامانه تردد شمار در راه‌های اصلی، بزرگراه و آزادراهی این استان، زمینه ثبت تعداد ترددها شده است.

وی بیان کرد: تا پایان پنجمین روز از سال جدید تعداد ۱۰ میلیون و ۹۴۹ هزار و ۹۸ دستگاه خودرو از مسیر‌های ارتباطی استان عبور کردند و این تعداد تردد ثبت شد.

حق لطفی افزود: دستگاه‌های تردد شمار استان همچنین در روز گذشته تردد یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۹۶۱ دستگاه خودرو را ثبت کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

 وی گفت: جا به جایی مسافران نوروزی استان از طریق پایانه‌های حمل مسافر نیز از ۲۵ اسفنده ماه سال گذشته تا پایان پنجم فروردین ماه امسال نشان می‌دهد بالغ بر ۲۵ هزار و ۷۰۵ مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری‌ها در پایانه‌های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جابجا شدند.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اشاره به آغاز دور دوم سفر‌های نوروزی، یادآورشد: از آنجا که در فصل بهار قرار داریم و با توجه به وضعیت هواشناسی و بارش‌هایی که تاکنون به وقوع پیوسته و بارندگی‌های پیش رو، به رانندگان توصیه می‌کنیم از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی برای رسیدن به مقصد خودداری کنند.

وی اضافه کرد: همچنین توصیه می‌شود که رانندگان در طول سفر ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ فاصله طولی، در صورت خستگی و خواب آلودگی بلافاصله در اولین توقفگاه و مجتمع‌های خدمات رفاهی توقف کرده و پس از ۱۵ دقیقه استراحت و رفع خستگی، ادامه مسیر دهند.

انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225563

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.