از آخرین وضعیت یشمی‌پوشان در لیگ برتر بخوانید؛

جنگ نابرابر شمس‌آذر با تیم‌های متمول

۶۹ بازدید
جنگ نابرابر شمس‌آذر با تیم‌های متمول
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، تنها ۴۵ روز تا آغاز بیست‌وششمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده است؛ فرصتی کوتاه و حیاتی که برای نماینده فوتبال قزوین حکم یک ماراتن نفس‌گیر را دارد.
 
 بر اساس اعلام سازمان لیگ، مسابقات از روز جمعه ۱۶ مردادماه آغاز خواهد شد و حالا شمس‌آذر در این فاصله یک‌ماه‌ونیمه، بیش از هر زمان دیگری به «هم‌افزایی استانی» نیاز دارد تا خود را در قامت یک مدعی در میدان مسابقات حاضر کند.
 
با توجه به اینکه قزوین استانی صنعتی و برخوردار است، انتظار می‌رود با محوریت استانداری، گام‌های موثری برای حمایت از باشگاه شمس‌آذر برداشته شود. 
 
واقعیت این است که شمس‌آذر باید در لیگ برتر به مصاف تیم‌های فوق‌العاده ثروتمندی همچون پرسپولیس، استقلال و سپاهان برود؛ تقابلی که در نگاه اول نابرابر به نظر می‌رسد، اما با عزم و همدلی مسئولان استانی، می‌تواند به نقطه عطفی برای درخشش نماینده قزوین تبدیل شود.
 
 در آستانه شروع این فصل، اکنون زمان آن فرا رسیده است که همه دست به دست هم بدهند و با حمایت‌های عملی، مسیر موفقیت شمس‌آذر را هموار کنند.
 
 نشست مدیران شمس‌آذر با مدیرکل ورزش؛ تدبیر برای ماراتن پیش‌رو
 
در همین راستا روز گذشته نشست صمیمی عباس علایی‌مقدم مدیرعامل و وحید رضایی سرمربی شمس‌آذر با مظفر علیشائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.
 
 در این نشست، علایی‌مقدم گزارشی از آخرین وضعیت فنی، نحوه تمدید قرارداد بازیکنان و برنامه‌ریزی برای جذب مهره‌های جدید و شروع تمرینات ارائه کرد.
 
 تقدیر از «اخلاق‌مداری» شمس‌آذر و تأکید بر حمایت استانی
 
در ادامه، نیز مظفر علیشائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر فنی و مدیریتی باشگاه، شمس‌آذر را نماد اخلاق‌مداری در فوتبال ایران دانست و آن را سرمایه‌ای ارزشمند برای ترویج فرهنگ پهلوانی نامید.
 
 وی تأکید کرد: پرورش استعدادهای ناب فوتبال و معرفی آن‌ها به تیم‌های ملی، شمس‌آذر را در سطح کشور سرآمد کرده است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان در خاتمه، آمادگی کامل این اداره‌کل را برای همراهی باشگاه اعلام کرد و ابراز امیدواری نمود با حمایت مسئولین ارشد استانی، این تیم بتواند از آزمون سخت فصل جدید سربلند بیرون بیاید.
 
به منظور آگاهی از آخرین وضعیت تیم شمس‌آذر با عباس علایی‌مقدم مدیرعامل این باشگاه به گفتگو نشستیم.
 
  قدردان حمایت‌های مجموعه مدیریت استان هستیم

 علایی‌مقدم، در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «صبح قزوین»، با بیان اینکه شمس‌آذر خصوصی‌ترین تیم لیگ برتر است، گفت: با وجود اینکه در فصل گذشته بخش بزرگی از تعهدات را انجام داده‌ایم، اما برای بستن بودجه رقابتی در لیگ ۱۸ تیمی، به حمایت مسئولین نیاز داریم.
 
وی با قدردانی از حمایت‌های مسئولان استان در فصل گذشته گفت: مجموعه ورزش و مدیریت استان فصل گذشته حمایت خوبی از این تیم داشتند، امید است در شرایط سخت کنونی نیز یاری‌گر این تیم باشند.
 
مدیرعامل باشگاه شمس‌آذر با اشاره به نیاز مالی ماهانه ۴۰۰ تا ۴۵۰ میلیارد ریالی، تصریح کرد: شرایط اقتصادی کشور اجازه نمی‌دهد مجموعه تولیدی شمس‌آذر به تنهایی بار این جنگ نابرابر را به دوش بکشد، لذا انتظار می‌رود دیگر مجموعه‌های صنعتی و دوستداران ورزش استان همراه و حامی این تیم باشند.

علایی‌مقدم بیان کرد: زیرساخت هر مجموعه‌ای، نیروی انسانی آن است. ذات باشگاه شمس‌آذر با جوان‌گرایی و نیروسازی گره خورده و توجه به نوجوانان و جوانان در اولویت قرار دارد.
 
وی با اشاره به موفقیت‌های اخیر آکادمی، افزود: تیم نونهالان شمس‌آذر با صعود خود نشان داد که باشگاه نگاه ویژه‌ای به فوتبال پایه دارد و بازیکنان این رده‌ها با انگیزه بالا امیدوارند در آینده به تیم بزرگسالان راه یابند.

مدیرعامل شمس‌آذر با اشاره به اینکه مجوز ملی باشگاه نیز دریافت شده است، خاطرنشان کرد: «کیفیت آکادمی روز به روز در حال افزایش است و تمامی تصمیمات با نگاه کارشناسی و خرد جمعی اتخاذ می‌شود تا بهترین شرایط برای بازیکنان فراهم شود.»
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط این فصل لیگ، هدف ما حفظ وضعیت موجود، حضور در نیمه اول جدول امتیازات و سپس تقویت تیم است.
 
مدیرعامل شمس‌آذر در پایان از آغاز تمرینات در اواخر هفته آینده خبر داد و افزود: وحید رضایی همچنان سکان هدایت فنی تیم را در دست دارد و تمام تلاش ما این است که با وجود رقابت سنگین برای بقا، جایگاه شایسته‌ای برای هواداران قزوینی کسب کنیم.

انتهای خبر/۲۰۰۱

مطالب مرتبط