تاریخ : 15 اردیبهشت 3 05:58
3
در سال جهش تولید با مشارکت مردم صورت پذیرفت ؛

اولین رویداد هم‌رسانی و زنجیره ارزش تولید پوشاک خانواده‌های تحت حمایت

  • کد خبر : 225611
  • 02 اردیبهشت 3 12:59
اولین رویداد هم‌رسانی و زنجیره ارزش تولید پوشاک خانواده‌های تحت حمایت
در سال جهش تولید با مشارکت مردم ،اولین رویداد هم رسانی و زنجیره ارزش پوشاک با مشارکت خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و تولید کنندگان عرصه پوشاک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«ـشاخص خبر»، به نقل از سایت خبری کمیته امداد استان قزوین، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در اولین رویداد ایجاد زنجیره فروش تولیدات پوشاک توسط خانواده ‌های تحت حمایت و کارآفرینان و تولیدکنندگان عمده در این زمینه بیان کرد: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، کمیته امداد اقدام به برگزاری این رویداد نمود.

ظاهری افزود : هدف این برگزاری این رویداد ایجاد یک زنجیره کامل بین تولیدکنندگان که از خانواده‌های تحت حمایت و خودکفا شده کمیته امداد می‌باشند و همچنین تولیدکنندگان و کارآفرینان برتر و عمده که در زمینه پوشاک فعالیت دارند و سهم قابل توجهی در بازار فروش استان و کشور دارند می باشد .

وی افزود: در حال حاضر ۴۰۰ مودر وام تسهیلات خیاطی به ارزش ۳۲ میلیارد تومان به خانواده‌های تحت حمایت پرداخت شده است که پس از مهارت آموزی در منزل و یا در کارگاه‌های تولید پوشاک مشغول به فعالیت هستند .

ایشان ادامه داد: در این رویدار یک روزه که به صورت کارگاهی و با حضور اساتید بازاریابی و کارآفرینی و ۵ نفر از تولیدکنندگان عمده پوشاک برگزار شد ۴۰ نفر از خانواده هایی که موفقیت خوبی در این زمینه داشتند شرکت کردند .

مدیرکل کمیته امداد اظهار داشت : برگزاری این کارگاه‌های آموزشی در طول سال به صورت مستمر صورت خواهد پذیرفت تا با ایجاد حلقه ارتباط بین خانواده‌های تولید کننده پوشاک تحت حمایت و بازار فروش ، تولیدات این عزیزان با سرعت و مبلغ مناسبت تری به بازار عرضه شود.

انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225611

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.