تاریخ : 10 اردیبهشت 3 22:08
3
همزمان آخرین جمعه ماه رمضان صورت می‌گیرد:

تشییع شهیدالقدس در راهپیمایی روز قدس در قزوین

  • کد خبر : 225580
  • 16 فروردین 3 14:44
تشییع شهیدالقدس در راهپیمایی روز قدس در قزوین
پیکر شهیدالقدس علی آقابابایی مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس وارد استان قزوین شده و در ساعت ۱۰:۳۰ صبح با استقبال مردم شهید پرور قزوین در راهپیمایی روز قدس از میدان میرعماد این شهر تا میعادگاه نمازجمعه تشییع خواهد شد.
به گزارش حوزه ایثار و شهادت پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، پیکر شهید علی آقابابایی که در حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شهادت رسیده بود، فردا «جمعه» 17 فروردین ماه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس وارد استان قزوین شده و در ساعت 10:30 صبح با استقبال مردم شهید پرور قزوین در راهپیمایی روز قدس از میدان میرعماد این شهر تا میعادگاه نمازجمعه تشییع خواهد شد.

گفتنی است، پیکر شهیدالقدس علی آقابابایی بعد از استقبال و تشییع در قزوین برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای شنستق سفلی از توابع بخش خرمدشت شهرستان تاکستان منتقل می‌شود.

شهید علی آقابابایی از اهالی شهرستان تاکستان استان قزوین طی حمله ددمنشانه روز گذشته رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به همراه جمعی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس، مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه آن عزیزان به شهادت رسید.

شهید آقابابایی، سال 1366 در روستای شنستق سفلی از توابع بخش خرمدشت شهرستان تاکستان به دنیا آمد و دارای دو فرزند پسر و یک فرزند دختر بود.

این شهید گرانقدر سیزدهم فروردین ماه سال جاری به شهادت رسید.
 
انتهای خبر/2001
لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225580

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.