تاریخ : 10 اردیبهشت 3 21:05
3
همزمان با روز جهانی قدس:

قزوینی‌ها در حمایت از مردم فلسطین به میدان آمدند

  • کد خبر : 225581
  • 17 فروردین 3 14:11
قزوینی‌ها در حمایت از مردم فلسطین به میدان آمدند
مردم قزوین، از پیر و جوان، زن و مرد برای حمایت از ملت مظلوم فلسیطن اشغالی و اعلام انزجار از جنایت‌های ددمنشانه اسرائیل غاصب و استکبار جهانی در راهپیمایی پرشور روز قدس شرکت کردند.

به گزارش حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار شد.

راهپیمایی روز قدس امسال در شهر قزوین از میدان میرعماد تا میعادگاه نمازجمعه با همراهی و حضور گسترده مردم روزه‌دار قزوین برگزار شد.

مردم قزوین، از پیر و جوان، زن و مرد برای حمایت از ملت مظلوم فلسیطن اشغالی و اعلام انزجار از جنایت‌های ددمنشانه اسرائیل غاصب و استکبار جهانی در راهپیمایی پرشور روز قدس شرکت کردند.

مردم روزه‌دار و انقلابی قزوین از ساعاتی پیش با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی با مضامین حمایت از ملت فلسطین، تمثال شهدای کنسولگری ایران در دمشق علی الخصوص شهیدالقدس علی آقابابایی نوای «مرگ بر اسرائیل» و « مرگ بر آمریکا» را سردادند.

راهپیمایان قدس در قزوین با سر دادن شعارهای «الله اکبر خامنه ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» و... ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

 

بانوان، مادران قزوینی به همراه نوزادان و کودکان خردسال و دختران در حالی که به طور نمادین کفن‌های کودکان غزه را حمل می‌‎کردند، نقش اثرگذار مادران فلسطینی در پیشبرد اهداف مقاومت تداعی و مظلومیت آنان را فریاد زدند.

راهپیمایی کنندگان قزوین با پیمودن مسیر میدان میرعماد، چهارراه نادری و خیابان نادری، در میدان آزادی «سبزه میدان» تجمع کرده و با سردادن شعار الله اکبر- خامنه ای رهبر قطعنامه سراسری روز قدس را که توسط رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین قرائت شد تائید کردند.

 


گفتنی است؛ استقبال و تشییع پیکر شهیدالقدس علی آقابابایی، در راهپیمایی روز قدس شهر قزوین شور و حال وصف ناشدنی را در بین مردم شهید پرور قزوین ایجاد کرد.

شهید آقابابایی در حمله ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق در ۱۳ فروردین ماه سال جاری به همراه چند تن از هم‌رزمان و پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله سردار زاهدی به شهادت رسید.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشییع در شهر قزوین به زادگاهش در روستای سنشتق سفلی از توابع شهرستان تاکستان منتقل شده تا مراسم خاکسپاری بنا بر سفارش شهید در زادگاهش انجام شود.

انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225581

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.