تاریخ : 10 اردیبهشت 3 22:15
3
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

معرفی ۲۹۴ واحد صنفی متخلف قزوین به تعزیرات حکومتی در ماه رمضان

  • کد خبر : 225586
  • 19 فروردین 3 11:10
معرفی ۲۹۴ واحد صنفی متخلف قزوین به تعزیرات حکومتی در ماه رمضان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۹۴ واحد صنفی این استان به دلیل تخلفات صنفی در ماه رمضان جریمه و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»،  محمد حسین عطایی از شناسایی ۱۴۴ نانوایی متخلف در استان قزویپ و معرفی آن‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد و اظهار کرد: در جریان بازرسی از حدود ۲ هزار و ۶۰۰ باب واحد صنفی که از ابتدای ماه رمضان صورت گرفته، ۹۲۱ واحد نانوایی هم مورد بازرسی صنفی قرار گرفتند.
 
وی افزود: از بین ۹۲۱ واحد نانوایی بازرسی‌شده ۱۴۴ واحد نانوایی به دلیل داشتن تخلفات صنفی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند که عمده این تخلفات شامل تعطیلی غیرمجاز، کم‌فروشی، گران‌فروشی و عدم درج قیمت مصوب بوده است.
 
فرمانده قرارگاه امنیت غذایی استان قزوین با اشاره به بازرسی از حدود ۱۷۰۰ باب واحد صنفی دیگر خاطرنشان کرد: از میان این واحدهای صنفی (غیر نانوایی) هم ۱۵۰ واحد صنفی به خاطر گران‌فروشی، عدم درج قیمت، کم‌فروشی و عرضه خارجه از شبکه کالا جریمه و به تعزیرات معرفی شدند.
 
عطایی ادامه داد: با بازرسی و نظارت کارشناسان واحد مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی این سازمان در ماه رمضان در مجموع ۲۹۴ واحد صنفی در استان قزوین جریمه مالی شده و به تعزیرات حکومتی هم معرفی شدند.
 
وی همچنین از تذکر شفاهی به حدود ۲۳۰۰ واحد صنفی به دلیل تخلف خبر داد و گفت: در ضمن در یکی از موارد یک واحد مرغ‌فروشی در ناصرآباد شهر قزوین که اقدام به قطعه‌بندی کردن غیرمجاز مرغ و بسته‌بندی آن به منظور فروش با قیمت بالاتر از قیمت مصوب می‌کرد، شناسایی و پلمب شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به کشف ۱۳۰ کیلوگرم مرغ قطعه‌بندی‌شده غیرمجاز از این واحد مرغ فروشی در حومه شهر گفت: برای این واحد صنفی متخلف هم به دلیل قطعه‌بندی غیرمجاز مرغ، عدم درج قیمت و گران‌فروشی پرونده جریمه تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225586

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.