تاریخ : 11 اردیبهشت 3 01:30
3
رییس کل دادگستری استان قزوین:

کاهش 70 درصدی پرونده های مسن و معوق در استان قزوین

  • کد خبر : 225588
  • 20 فروردین 3 11:51
کاهش 70 درصدی پرونده های مسن و معوق در استان قزوین
رییس کل دادگستری استان قزوین از کاهش 70 درصدی پرونده های مسن و معوق در استان قزوین خبر داد و گفت: میزان شعب نامتعارف استان نیز 85 کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، علی شعبانی از کاهش 70 درصدی پرونده های مسن و معوق در استان قزوین خبر داد و گفت: میزان شعب نامتعارف استان نیز 85 کاهش داشته است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در این خصوص اظهار کرد: با هدف‌گذاری که در نیمه دوم سال گذشته برای کاهش صد درصدی پرونده های مسن و معوق برای کلیه محاکم قضایی استان صورت گرفت، برنامه ریزی های لازم برای تحقق این هدف انجام شد.

وی ادامه داد: در ابتدای سال گذشته 3 هزار و 782 فقره پرونده مسن و معوق در استان وجود داشت که توانستیم با تلاش همکاران تا پایان سال گذشته به 2 هزار و 604 فقره پرونده رسیدگی کنیم.

رییس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: میزان پرونده های مسن و معوق در سال گذشته نسبت به مدت مشابه 70 درصد کاهش داشته است.

شعبانی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از محاکم قضایی، دادگاه های بخش استان با 79 درصد کاهش رتبه نخست و دادسراهای استان، دادگاه های انقلاب و دادگاه های خانواده با 74 درصدکاهش حائز رتبه دوم شده است.

 رییس کل دادگستری استان قزوین با اشاره به وضعیت شعب نامتعارف گفت: در سال 1401 در مجموعه قضایی استان 80 شعبه نامتعارف داشتیم که سال گذشته با کاهش 85 درصدی به 12 شعبه رسیدیم و در این زمینه دادسراهای استان با کاهش 85 درصدی حائز رتبه اول شده اند.


انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225588

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.