تاریخ : 10 اردیبهشت 3 23:29
3
با حضور اعضای شورا شهر:

بررسی ۱۱ لایحه شهرداری در جلسه کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین

  • کد خبر : 225592
  • 21 فروردین 3 12:41
بررسی ۱۱  لایحه شهرداری در جلسه کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین
در جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین ۱۱ لایحه شهرداری مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون مالی، برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور مهدی خانی عضو شورا، اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، محمودی کلایه مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی، ریزوندی رییس سازمان سرمایه گذاری،خانلو مدیر پیمان و رسیدگی، ذوالقدر رئیس گروه بودجه، شهسواری رییس اداره درآمدهای عمومی و مسؤلین درآمد مناطق شهرداری و با هدف بررسی لوایح مربوطه برگزار شد.

 

براساس این گزارش، لایحه نرخ پیشنهادی پارک رباتیک برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا نرخ ورودی برای بازدید کنندگان داخلی به ۳۰ هزار تومان افزایش یابد.

 

در بخش دیگر این جلسه،لایحه اجاره کیوسک‌های تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل شهری برای سال ۱۴۰۳ و دریافت حق امتیاز از کیوسک‌های تحت پوشش و تعیین درصد حق امتیاز با حضور اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

در ادامه این جلسه ذوالقدر رییس گروه بودجه شهرداری با توجه به قطعی نشدن بسیاری از اسناد مالی و همچنین افزایش هزینه های جاری به تشریح اصلاح و متمم بودجه این شهرداری برای ردیف های سال ۱۴۰۲ پرداخت.

 

گفتنی است در این جلسه لایحه شهرداری شامل واگذاری ۳ باب مغازه واقع در خیابان شهدا از طریق مزایده  و کاربری فرهنگی و با کارشناسی مجدد با حضور محمودی کلایه مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا طبق این لایحه تا برگزاری مزایده و انتخاب برنده حداکثر به مدت سه ماه با ۵۰ درصد قیمت کارشناسی یا بهره برداران فعلی قرار داد اجاره تنظیم شود.

 

در بخش دیگر این جلسه لوایح شهرداری مربوط به عوارض ارزش افزوده ناشی از تعیین و تغییر  کاربری شامل پرونده‌های مربوط به آقایان احد کشاورز در خیابان محمدیه، نصیری و شرکا در بر بلوار شهید محلاتی، ساختمان در مالکیت بانک مهر ایران در خیابان حیدری و تبدیل به اداری و تجاری، ملک مربوط به آموزش و پرورش از آموزشی به مسکونی،پرونده عوارض ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری خانم هما مکریان از باغ موجود به اتاقک نگهبانی کشاورزی، پرونده کبری کفاشان و آقای صمدی واقع در کمربندی جمهوری اسلامی مبنی بر تغییر کاربری از تاسیسات و تجهیزات به تجاری مورد بررسی و تایید قرار گرفتند.

 

همچنین لایحه مساعدت و حمایت شهرداری قزوین از سیل زدگان سیستان و بلوچستان به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.


انتهای خبر/2001

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225592

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.