تاریخ : 23 شهریور 3 01:30
3
مسئول رسانه تبلیغات اسلامی استان قزوین:

رویداد رسانه روایت مادران مقاومت برگزار شد

  • کد خبر : 225786
  • 22 مرداد 3 12:54
رویداد رسانه روایت مادران مقاومت برگزار شد
مسئول رسانه تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت:

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «شاخص خبر»، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین، محسن واعظی اظهار کرد:
در مرکز آموزش تعلیم تربیت سپاه اردبیل رویدادی با موضوع روایت مادران مقاومت را از تاریخ نوزدهم لغایت بیست و دوم مرداد ماه برای دختران ۱۸ الی ۲۵ سال برگزار شد.


مسئول رسانه تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: این رویداد با هدف بالا بردن سطح سواد رسانه و ساخت ویدئوهای کوتاه و کنشگری فرهنگی نوجوانان و جوانان برگزار.
در این رویداد از اساتید استانی و کشوری استفاده شد.

وی افزود: روز اول رویداد با روایت خصوصیات مادران مقاومت از لسان سرکار خانم دکتر طالبی مسئول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان شد.

واعظی بیان کرد: در ادامه شرکت کنندگان در گروه های پنج نفره(نشست‌های تخصصی) به بحث و گفتگو پرداختند، در این رویداد همچنین کلاس سواد رسانه با حضور
حجت الاسلام موسوی استاد حوزه و دانشگاه وکلاس آموزشی با موضوع دانستنی‌های فضای مجازی و تکنیک های بارگزاری محتوا در فضای مجازی توسط جناب آقای مرتضی حزباوی کارشناس معاونت رسانه سپهر سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.


وی ادامه داد: در این جلسه با حضور اساتید و مربیان در نشست‌های تخصصی، شرکت کنندگان با ساخت محتوا برای استفاده در فضای مجازی(اینستاگرام) با موضوع روایت مادران مقاومت به بحث و گفتگو پرداختند.

 وی بیان کرد: در روز پایانی این رویداد (۲۲ مرداد ماه) محصولات تولید شده تیم‌های شرکت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

واعظی گفت: هدف از این رویداد توانمند کردن قشر نوجوان و جوان (دختران) برای روایت مادران مقاومت و کنشگری در فضای مجازی بوده است.

گفتنی است؛ رویداد روایت مادران مقاومت توسط مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین و مرکز رسانه در حال برگزاری می باشد.

لینک کوتاه : https://shakheskhabar.ir/225786

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.